Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Μια γλυκιά Κυριακή!


Το πάθος μου για την σοκολάτα δεν κρύβεται! Έτσι είπα να δημιουργήσω κάτι πάλι με σοκολάτα και αυτή την φόρα ο συνδυασμός θα ήταν σοκολάτα με καραμέλα. Έτσι βγήκαν αυτά τα σοκολατάκια! Θα πάρετε ένα;





Αν και κάτι τους έλειπε δεν είναι και άσχημα. Μερικά εμφανισιακά δεν είναι καθόλου καλά αλλά βελτιωνόμαστε παιδιά. Άσε που μου λείπουν και τα σύνεργα μου. Την επόμενη φορά θα είναι καλύτερα! Το υπόσχομαι!

Από την άλλη έχω βάλει να γίνονται και οι φακές μας και σκέφτομαι να φτιάξω κάτι πιτούλες με φέτα κρεμμυδάκι και ελιές, που μου έχει δώσει την συνταγή μια Σμυρνιά. Μαγειρική στου φουλ εν ολίγοις. Κοπιάστε να φάμε!


4 σχόλια:

  1. ζηλευω. εσενα και την εφη. φατε κουραδες. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη έχει πάει όξω να φάει με Λάζαρους. Άρα τα τρώω όλα μόνη μου κ γίνομαι σαν μποχλάδα!

      Διαγραφή
  2. Μήπως τους λείπει αλατάκι? Εδώ να σου πω τα πασπαλίζουν με χοντρό αλάτι αλλά περι ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αλάτι??? Βέβαια για να το λες κάτι θα ξέρεις. Θα προτιμήσω να τους βάλλω κανά ξυροκάρπι την επόμενη φόρα. Βέβαια έχω να σημειώσω ότι δεν μπορούσες να φας μόνο ένα και αυτό είναι καλό δείγμα.

      Διαγραφή