Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Αλλαγή προγράμματος

Εκεί που ήμουν υπναρού και το να ξυπνήσω πριν από τις 9.30 φάνταζε εφιαλτικό τώρα ξυπνάμε κάθε μέρα το αργότερο στις 8.15. Μας καλεί η φύση να πάμε πρωινή βόλτα για να κάνουμε τις ανάγκες μας. Και αφού κάνουμε την βόλτα μας σειρά έχει το πρωινό μας καθώς το περπάτημα μας ανοίγει την ήδη ανοιχτή όρεξή μας. Με όλα αυτά μου φεύγει και εμένα ο ύπνος οπότε ξεκινάω κανονικά την ημέρα μου. Ανά 2-3 ώρες βγαίνουμε έξω να κάνουμε την βολτούλα μας και είμαστε πάντα χαρούμενες-παιχνιδιάρες! Κάπως έτσι άλλαξε το ωραίο μου πρόγραμμα καθώς δεν "λιώνω" ολημερίς και ολονυχτίς στο ιντερνετόκοσμο και ασχολούμαι αρκετές ώρες τις ημέρας με ένα χαρούμενο τετράποδο.



Τελικά είναι πολύ δύσκολο να βρεις ένα όμορφο όνομα. Ξεκίνησα από τα κλασσικά: Ήρα, Μοίρα κ.λ.π. πέρασα στα φαγητά: Σάλτσα, Φέτα, Πέστο, Edam και αμέσως μετά είχαν σειρά τα οινοπνευματώδη: Τεκίλα, Ρούμη (η), Βότκα, Ρακή αλλά κανένα δεν μου έχει κάνει κλικ (και κλοκ και άλλους τέτοιους ήχους). Όποτε προς το παρόν είναι το κορίτσι μου ή η ουρά μου (με ακολουθεί παντού).

Έχω να σημειώσω κάτι ακόμα. Με έναν σκύλο γίνεσαι κοινωνικός. Μέσα σε 3 μέρες έχω γνωρίσει όλα τα πιτσιρίκια που παίζουν στην παιδική χαρά κοντά στο σπίτι μου καθώς και όλες τις κυρίες με σκύλο. Είμαστε σαν κάτι αμερικάνικες ταινίες που βγάζουμε τα σκυλιά μας και "καλημεριζόμαστε" όλο χάρη και μπρίο!


Αυτά για σήμερα γιατί από την κούραση δεν βλέπω και πολύ τι γράφω. Σας αναρτώ και μία φωτογραφία με την μικρή μου όμορφη, έξυπνη, ναζιάρα, υπναρού (σε εμένα έμοιασε), παχνιδιάρα και άλλα πολλά κουταβίνα μου. Να έχετε ένα όμορφο βράδυ! (Σαν τις ειδήσεις των 8 ακούστηκε το τελευταίο)

3 σχόλια:

  1. μεγαλη ειναι για κουταβίνα! χαχα

    φανταζομαι ποση θα γινει οταν μεγαλωσει!

    θα περπατας με τη κουταβινα και δε θα τολμαει κανενας να σε πειραξει!

    παντως ειναι πολυ ομορφη! :)

    και φοραει και ωραιο κολλαρο! :)

    καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και φαίνεται και παιχνιδιάρα!!!
    Εμένα πάντως (η) Ρούμη μου άρεσε πολύ σαν όνομα!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι κουκλάκι είναι αυτό??Η ιδέα των φαγητό-ονομάτων με ξετρέλανε!Καλώς σε βρήκα!Φιλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή