Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Για περάστε για ένα giveaway




Γεια σας! Τι κάνετε; Ρόζα εδώ. Η μαμά showgirl σήμερα είναι ολημερίς στα βιβλία της και διαβάζει. Έτσι βρήκα την ευκαιρία να κάνω ζαβολιές!!!!
Μέχρι τις 22/06 θα δίνει και θα διαβάζει και εμένα δεν θα μου δίνει και πολύ σημασία. Λέει ότι πρέπει να περάσει πολλά μαθήματα για να γυρίσουμε στο σπίτι μας και να αρχίσουμε μία καινούρια ζωή. Ελπίζω στην καινούρια ζωή να μην έχει τόσα βιβλία και τετράδια και να κάνουμε πολλές πολλές βόλτες.

Μέχρι όμως να γίνουν όλα αυτά, θα μπορείτε να αφήνετε ένα σχόλιο στην μοναδική μου ανάρτηση για να κερδίσετε τα βραχιολάκια που βλέπετε. Μέχρι το τελευταίο της μάθημα όμως που θα είναι στις 22. Εύκολο είναι αλλά σας παρακαλώ μην της πείτε τίποτα. Στις 23/06 θα της το φανερώσω και θα επιλέξουμε μαζί το τυχερό σχόλιο. Εντάξει; Φεύγω τώρα να πάω να της κάνω μουσουδιές. Σας στέλνω τα φιλιά μου (με πολλά πολλά σάλια) κ περιμένω συμμετοχές!  

33 σχόλια:

  1. χεχε τι ατιμούτσικη! Ακου εκεί μουσουδιές! Αντε καλό κουράγιο στη μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αστεράκι μου, μην κάνεις πολλές ζαβολιές!!!
    Η μαμά showgirl περνάει δύσκολη φάση...
    Πρέπει να φανείς συνεργάσιμο κορίτσι και να δείχνεις κατανόηση...
    Είμαι σίγουρη πως όταν τελειώσει με την εξεταστική της, θα σε αποζημιώσει πλήρως!!!
    Οκ, όσον αφορά τις... μουσουδιές, κάτι μου λέει πως δεν θα καταφέρει να σου αντισταθεί!!!
    Τα δεχόμαστε τα φιλιά (και τα σάλια!)!!!
    ΜΜΜάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί τρως τα μανταλάκια παιδί μου; Μπορεί να της έρθει της μαμάς καμιά έμπνευση για κανά φουτουριστικό μενταγιόν και να μη βρίσκει υλικά! Τι; Δεν είναι μανταλάκια; Το λουρί σου είναι; Είσαι και παιχνιδιάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρόζα μου είσαι μια γλύκα!!!Καλή επιτυχία στη μαμά σου με τις εξετάσεις της εύχομαι!!!Πολλά πολλά φιλάκια και απο εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμπάσχω, αν και απέχω από τέτοιου είδους αγχωτικές εξεταστικές περίπου τέσσερα χρόνια ( ναι!είμαι απ' αυτούς που το πτυχίο το πήραν στη σύνταξη)!Καλή επιτυχία!!!!!!!!!Τουλάχιστον έχεις καλή παρέα, κάτι είναι κι' αυτό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια σου Ροζα ομορφη..να πεις στη μαμα σου κουραγιο, και οτι εδω στην Ολλανδια τα ίδια κανουμε κι εμεις..επισης να τις δώσεις αγκαλιες και φιλια οπως εσυ ξερεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρόζα πολύ χαίρομαι που απέκτησες ελευθέρας αυτές τις μέρες!!! Κοίτα να το απολαύσεις!
    Να της κάνεις και καμιά χαρούλα πότε-πότε για να διαβάζει με όρεξη! Γουφ Γουφ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα showgirl!!
    Καλή επιτυχία στις εξετάσεις. Με το καλό να τελειώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις γλυκό μου!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο το καλό κορίτσι μας!!!! Πολλές-πολλές μουσουδιές στη μανούλα...είναι αγχολυτικές!!!!! Καλό κουράγιο και στις δυο σας και τα ωραιότερα...έρχονται σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλές επιτυχίες να της πεις...

    και αν δεν βαριέσαι βοήθα λίγο την μαμά στην επανάληψη, ξέρεις θα της κάνεις ερωτήσεις, θα απαντάει και θα της λες αν είναι σωστή ή λάθος...

    τι; ε καλά, άμα βαριέσαι κάνε της μόνο μουσουδιές... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χα χα χα τι όμορφα που τα λες. Μαζί σας με τη σκέψη μας θα είμαστε. Πες στη μαμά να κάνει κάτι με τους "αναγνώστες" της γιατί θέλω να γίνω και δεν μπορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μουσουδιες? Σάλιαααα? μπλιάχχχ ! τι λες τώρα... στο σπιτάκι σου και γρήγορα. Ασε την μαμά να διαβάζει...σσσσσ ειπα.. στ' ακροδάχτυλα..

    οχι δεν θα με βάλεις στην συμμετοχή για βραχιολάκια (που είδα κι έπαθα να τα βρω στην σελίδα, η θειά).... πέρασα να πως φιλιιιιιιιιιιιαααααααααα και καλά κουράγια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!!Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου σχόλια στο blog μου!! εννοείται πως πολύ θα ήθελα να κερδίσω τα βραχιολάκια σου!!πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. kali epituxia stis eksetaseis!!!!!!!!!!!ti sumvainei me tous anagnostes tis mama sou????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστούμε για τα δωράκια και καλή επιτυχία στις εξετάσεις!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Ρόζα με τις ζαβολιές σου! Τι γλυκό σκυλάκι που είσαι! 'Εχω και εγώ ένα σκύλο, τον Greco και είναι λαμπραντόρ! Νομίζω ότι θα γίνετε καλοί φίλοι γιατί και αυτός αταχτούλης είναι :) Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια και πες τις μαμάς σου καλή επιτυχία στις εξετάσεις της! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΡΟΖΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΑΧΠΙΝΑ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ !!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΖΑΒΟΛΙΤΣΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χιχιχιχι!!!!Ρόζα είσαι απλά απίστευτη και καλή επιτυχία στο 'big boss'!!!Σε ευχαριστούμε για το Giveaway!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΡΟΖΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΝΑ ΣΙΔΕΡΩΝΕΙΣ;
    ΑΝ ΝΑΙ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρόζα καλημέρα & καλώς σας βρήκα και εγώ!!Καλή επιτυχία στη μανούλα και περιμένουμε να φτιάξετε τους αναγνώστες σας, για να κάνουμε join!!Μην αργήσετε πολύ...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γεια σου. ανταποδιδω την συμμετοχη σου στον διαγωνισμο μου με την συμμετοχη μου στo giveaway soy

    καλη επιτυχια στον διαγωνισμο μου να χεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς σε βρήκα γλυκιά μου! Ο μουσουδάκος σου φοβερός!!! Ευχαριστούμε για το give away και σε φιλούμε για καλή επιτυχία στις εξετάσεις! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι γλυκιά μουσουδίτσα είναι αυτή;;;; Καλή δύναμη καικαλή επιτυχία στη μαμά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. γεια σου! έχουμε ένα μωρό που μιλάει , τωρα έχουμε κι ένα σκύλο που μιλάει! Χαχα! καλή δύναμη στο διάβασμα!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΡΟΖΑ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΕΣΑΙ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΧΑΔΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ Τ ΑΚΕΡΔΙΖΩ.ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΡΟΖΑΚΙΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΟΥΛΕΣ ΜΟΥ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΒΡΗΤΕ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ......ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρόζα προλαβαίνω; Καλή επιτυχία στη μαμά!! :) Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΡΟΖΑ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ,ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ελπίζω κ εγώ να διορθώσετε το πρόβλημα με τους αναγνώστες! καλή επιτυχία σου εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ουφ στο τσακ πρόλαβα ..αυτά παθαίνει κανείς αν δεν κάνει μουσουδιές ..χαχα ..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή