Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Καλό Σεπτέμβρη!

Και η αυλαία άνοιξε με μία μεγάαααλη επιτυχία αν είχαμε για άριστα το 4. Και ναι κυρίες και κύριοι πατώσαμε! Από τα 5 θέματα γράψαμε μόνο τα 2. Και δεν είναι το τσάμπα διάβασμα που έριξα το σκ, δεν είναι το ότι δεν πήγα ούτε για ένα μπάνιο για να είμαι συγκεντρωμένη. Είναι το ότι όλοι γύρω μου αντέγραφαν από λογιών λογιών σκονάκια. Και εγώ στη μέση να τους κοιτάω σαν χάνος διότι στην αντιγραφή και στο σκονάκι είμαι τελείως άχρηστη.
Κατ' αρχήν από ηθικής πλευράς δεν συμφωνώ. Διαβάζεις για να μάθεις και όχι για να περάσεις. Δικαιολογίες θα μου πεις επειδή δεν μπορείς να αντιγράψεις. Μπορεί να έχεις και δίκιο. Όσες φορές πάντως προσπάθησα να κάνω σκονάκι αυτά που είχα γράψει στο σκονάκι μια χαρά τα θυμόμουν. Τα άλλα ξέχναγα που τα είχα και σίγουρα. Τέσπα εγώ και το σκονάκι έχουμε χωρίσει. Πτυχίο θα πάρω με το σπαθί μου και με το σταυρό στο χέρι όπως φαίνεται. Αύριο φωτογραφίες. Πάω να συνεχίσω το διάβασμα.
Καληνυχτώ

11 σχόλια:

  1. Ε τι να κάνουμε, δε πειράζει, κοίταξε να περάσεις όσο πιο πολλά μπορείς και το Σεπτέμβρη πάλι εδώ θα είμαστε. Βέβαια σκοπός είναι να πιάνει τόπο το διάβασμα, αλλά μερικές φορές δεν..
    Καλή συνέχεια λοιπόν :)
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πειράζει, όσο πιο πολλές φορές τα διαβάσεις τόσο καλύτερα θα τα εμπεδώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποτέ δε μπόρεσα να κάνω σκονάκι... δεν πάει με τη φυτούλικη συνείδηση μου..

    Καλώς σε βρίσκω!
    Υ.Γ Τέλειο το όνομα του μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ μαζί σου, κι εγώ ποτέ δεν έκανα σκονάκι, δεν έχει νόημα! Καλή επιτυχία στα υπόλοιπα μαθήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σιγά, τι είναι το σκονάκι? για τους άχρηστους... μμμμ, ψηλά το κεφάλι !
    και διάβασμα
    ποτέ μου δεν έκανα σκονάκια και το ήξεραν όλοι οι καθηγητές μου. και με παίνευαν !!!!

    υπεμονή καλό μου...! υπεμονή.. μπόρα ειναι θα περάσει !!
    Καλά μπάνια !!! ΜΟΝΟ ΜΠΑΝΙΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ κι εγώ ποτέ δεν μπορούσα να κάνω σκονάκι! Καλή επιτυχία σου εύχομαι στα υπόλοιπα μαθήματα και να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία στα υπόλοιπα μαθήματα! Δεν πειράζει! Ένα μάθημα είναι!! Ούτε κι εγώ τα πήγαινα καλά με τα σκονάκια!! Κοκκίνιζα ολόκληρη αν είχα πάνω μου, που να το βγάλω κιόλας! χαχα! (παράκληση: Μπορείς να βάλεις ως gadget τους αναγνώστες γιατί δεν μπορώ αλλιώς να γίνω ακόλουθός σου;; Ευχαριστώ!) Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μήπως αυτό θέλει να σου πει, αντί να κάνεις σκονάκι να ..γράφεις τα sos διότι ως φαίνεται σου αποτυπώνονται τα γραπτά;; Λέω..
    Μη σε νοιάζει! Οι γνώσεις που..θέλουν να τρυπώσουν, θα τρυπώσουν στο ωραίο κεφαλάκι και θα εγκατασταθούν εκεί.. Οι άλλες που δεν..θέλουν, θα φύγουν σαν το τρεχούμενο νερό..
    Καλή επιτυχία σ ότι κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ με το σταυρό στο χέρι πήγαινα. Σκονάκι; Τι λες τώρα; Ο φόβος ότι μπορεί να με πιάσουν μου έκοβε τα πόδια.
    Οι άλλο είχαν σκονάκι και καρδιοχτυπούσα εγώ για να καταλάβεις. Καλή συνέχεια στα υπόλοιπα.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που δεν μπορεί με σκονάκια!!!!!
    Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θα έρθεις. Μη μασάς......οι κόποι μας πάντα ανταμοίβονται αργά ή γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή