Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Χρωστούμενα

έχω πολλά και σε διάφορα είδη! Και μαθήματα έχουμε και φωτογραφίες έχουμε και ότι θέλετε έχουμε. Ένα ένα όμως. Τα μαθήματα τα παλεύω διαβάζοντας, άρα πάμε στις φωτογραφίες. Που είχα μείνει καλέ;;; Ααααα...ναι
Ημέρα 5η και θέμα sign. Σε μία βόλτα στα έξωθεν της πόλεως ένα ΣΤΟΠ μου έκοβε την θέα.





Ημέρα 6η και αγαπημένα καπέλα. Όχι τα κανονικά που φοράμε για να προστατευτούμε από τον ήλιο. Τα άλλα που έφτιαξα με τους πηλούς μου


Έμειναν μέσα στο σεντούκι από πέρυσι αλλά θα τα τελειώσω κάποια στιγμή. Το υπόσχομαι
Ημέρα 7η και όμορφα ποτά. Το χειμώνα έτσι και μου δώσεις τσάι θα σε στραβοκοιτάξω και δεν θα το πιω που να με παρακαλάς (έχω πει ότι είμαι πολύ περίεργη;). Το καλοκαιράκι όμως το τσάι με λεμόνι είναι ότι πρέπει!  Να σας κεράσω;


Ημέρα 8η και τι έκανα στις 6 το πρωί;;; Κοιμόμουν σαν καλό κορίτσι. Στις 6 το απόγευμα όμως έπαιζα - κυνηγούσα το βαφτιστήρι μου στην πλατεία. Όχι το πρώτο. Το δεύτερο. Σας χρωστάω και από εκεί κάτι φωτογραφίες. Άλλη φορά όμως.


Ημέρα 9η και θέλετε την θέα μου αλλά δεν μπορώ να σας την δείξω. Θα σας δείξω μία θέα του νησιού. Έπρεπε να ανέβω αμέτρητα σκαλάκια για να μπορέσω να την βρω.


Ημέρα 10η και υπέκυψα στο παγωτό. Διότι το διάβασμα δεν παλεύεται δίχως παγωτάκι!!! 


Ημέρα 11η και μία πόρτα! Εδώ έχει πολλές ωραίες πόρτες αλλά διάλεξα μία νησιώτικη να σας δείξω. 


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Όλες αυτές οι φωτογραφίες είναι μέρος μία πρόκλησης και Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουνίου είναι:

Νομίζω ότι με αυτά ξόφλησα για την ώρα. Περιμένω εντυπώσεις.

Υ.Γ.1 Οι αναγνώστες μου εξαφανίστηκαν για κάποιες μέρες και τώρα εμένα μου βγάζει ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα. Δεν έχω υπομονή να το ψάξω. Αν ξέρει κάποιος κάτι ας με βοηθήσει.
Υ.Γ.2 Φλερτάρω με την ιδέα μίας κλήρωσης.... Την ημερομηνία την έχω βρει αλλά δεν είμαι σίγουρη ακόμα για το θέμα. Στο επόμενο post να προλάβω να φτιάξω και καμία εικόνα

17 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Δεν έβγαλε κάποιο σφάλμα σ΄εμένα.
    Ψηφίζω τη φωτογραφία με τη θέα. Χαλάλι τα σκαλιά που ανέβηκες! Για τοσοδούλι παγωτό έχεις τύψεις; Κάποτε έτρωγα μισόκιλα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα! Και εγώ έτρωγα μισόκιλα αλλά τώρα τα σταμάτησα γιατί πήρα πολλά μισόκιλα και πρέπει να ανέβω πολλά σκαλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  2. Oυπςςς!!! Σύρος???
    Όχι, δεν αναρωτιέμαι... Σύρος!!!

    Έχω διαπιστώσει πως και από άλλα blogs έχουν "χαθεί" οι αναγνώστες...

    Υπέροχο το blog σου!!!
    Εντόπισα μια έντονη "παλαβομάρα" που... πολύ μου άρεσε!!!

    Να είσαι καλά!!!

    Γιάννα & Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι θα κάνουμε με αυτούς τους αναγνώστες;;; Σε άλλους τους βγάζεις. Σε άλλους όχι.

      Καλά μάντεψες... Σύρος!!! :D

      Διαγραφή
    2. Τί καλά μάντεψα καλέ???
      Στην πρώτη φωτογραφία με το stop, λίγο πιο δεξιά να έκανες πλάνο, θα βλέπαμε και στο σπίτι του αγοριού μου, με τα σκυλιά του!!!
      ΧΑΧΑ!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
    3. Αυτό θα πει σύμπτωση!!!!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Oχι ευχαριστώ δεν πίνω tea, αλλά ενα πατωτό να το τσακίσω, μερσί.

    καπελάκια απο ...cernit? ααχ τι μου θύμισες.. τι..
    ψιτ.. βάζε ανθος αραβοσίτου γιώτη σ'ένα ταψί και ρίχνε τα μέσα και ψήνε. δεν χάνουν το σχήμα τους...
    μμμμμμμμμακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπιάστε για παγωτάκι και θα το επιχειρήσω το άνθος με το cernit.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Ρε συ τό'χεις με τη φωτογραφία. Σκεφτόμουν να συμμετάσχω κι εγώ, αλλά βαριέμαι να τις ανεβάζω. Είναι που κάνει ζέστη και με πιάνει μουργέλα.
    Συνέχισε και για τις δυο μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι τιμή είναι αυτή!!! Με μεγάλη μου χαρά θα συνεχίσω και για εσάς Μεγαλειοτάτη!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι φώτο και ναι παρακαλώ θα το έπινα ένα κρύο τσαγάκι τώρα! Μα σε πιο νησί είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόπιασε και εσύ για ένα tea!

      Σύρος σύρος σύρος! Δεν είναι όμορφη; Όσο έχετε δει βέβαια!

      Διαγραφή
  6. Αααχ τί ωραία που μας ταξίδεψες!!!
    Ζηλεύωωω τόσο τα τοπία που έχει δίπλα σου, είναι σα να ζεις σε πίνακα ζωγραφικής.
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι όμορφα εδώ γιατί δεν έχεις άγχος. Και πάντα έχει ήλιο! :P

      Διαγραφή
  7. Από όλα έχει η ανάρτηση αυτή. Και βόλτα πήγαμε και παίξαμε και ήπιαμε και φάγαμε, αλλά τα σκαλάκια με τη βοκαμβίλια που σταματήσαμε για να πάρουμε ανάσα ήταν υπέροχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές ανάσες στα σκαλάκια γιατί είναι πολλά τα άτιμα! :D

      Διαγραφή