Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Μύρισε καλοκαίρι και ανεβαίνει η διάθεση

Καλημέρα σας! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι! Όλα σήμερα έδειχνα ότι θα ήταν μία όμορφη μέρα αλλά δυστυχώς κάτι χάλασε. Το αγαπητό λαπίτοπι παραδίδει σιγά σιγά το πνεύμα του, με εμένα να θρηνώ και να οδύρομαι διότι αν χαλάσει απλά την έχω κάτσει! Θα πάρω τον αδερφό μου τηλέφωνο να ψάξει να μου βρει αντικαταστάτη για να δω πόσο περίπου πάει το μαλλί.
Να είμαι προετοιμασμένη βρε αδερφέ για το πόσο θα ξεπαραδιαστώ! Βέβαια καλοκαίρι έρχεται και θα προσπαθήσω να πείσω τον ξάδερφο να του κάνει ένα ρετούς. Εν τω μεταξύ λέω να ξεκινήσω την φωτογραφική πρόκληση του Ιουνίου. Με πολύ χαρά λοιπόν παρουσιάζω την χθεσινή μου φωτογραφία του πρωινού! Είναι απλά το πρώτο πράγμα που βλέπω όταν ανοίγω τα μάτια μου... Μην κρίνεται τον κακό χαμό που γίνεται πάνω στο έπιπλο. Από άλλες φορές είναι πολύ πιο συμμαζεμένο. :)


Για σήμερα o τίτλος είναι "empty". Έτσι βγήκα στο παράθυρο και φωτογράφησα το άδειο μας παλιό σπίτι στην γειτονιά... Είναι άδειο από ανθρώπους βέβαια καθότι εκεί μέσα αλωνίζουν οι γάτες και τα χορτάρια! 

Την Τρίτη ξεκινάει η εξεταστική και τρέχω να προλάβω ενώ παράλληλα παίζω με τους πηλούς μου και υπέκυψα και στην νέα μόδα με τα βραχιολάκια. Ορίστε τα δικά μου! 


 Πως σας φαίνονται;;; Εννοείται ότι και γλυκά είναι από μένα φτιαγμένα. Γενικά τώρα τελευταία με χαλαρώνει αυτή η ασχολία. Έχω και άλλα νέα όμως. Την Τετάρτη πήρα πακέτο με το πλοίο! Δεν υπάρχει πιο ωραίο συναίσθημα! Γενικά μου αρέσει τόοοοσο πολύ να παίρνω πακέτα, γράμματα και κλπ. Κάνω σαν παιδί...! Λοιπόν μέσα στο πακέτο είχε διάφορα τρόφιμα που γνώριζα καθώς και ένα καθυστερημένο δώρο εορτής όπως έλεγε και η κάρτα! Ιδού λοιπόν το δώρο!


Είναι πολλά και καινούρια, και εγώ χαίρομαι!!!!!! Βέβαια για να σας πω την πικρή αλήθεια δεν έχω ιδέα πως χρησιμοποιούνται πολλά από αυτά αλλά θα μάθω!!!! Μέσα στο πακέτο είχε και ένα τάπερ με σουτζουκάκια της μαμάς και ήταν απλά τέλεια!!!!! Σε λίγο θα πάω να τσακίσω μερικά! Το απόγευμα θα πάω σε διαγωνισμό για σκυλάκια που γίνεται εδώ στο νησί. Αν και δεν συμφωνώ γενικά θα πάω να τον παρακολουθήσω γιατί θα δω πολλά σκυλάκια και που ξέρεις, μπορεί να βρω γαμπρό και για το Ροζί! Ναι και μία φωτογραφία από εκείνην. 

Είναι και αυτή λιχούδα like me! 
Αυτά τα ολίγα λοιπόν! Χαιρετώ! Πάω για σουτζουκάκια!

16 σχόλια:

  1. Πανέμορφες φωτογραφίες...ειδικά η πρώτη...
    Τα βραχιολάκια και τα δωράκια τέλεια...
    Οσο για τη μικρή σου την άποψή μου την ξέρεις... με τον κακό χαμό που γίνεται και τα χιλιάδες εγκαταλελειμένα ακόμη και καθαρόαιμα ζώα θα σου έλεγα να μη τη ζευγαρώσεις και να την στειρώσες γιατί έτσι για ζήσει περισσότερα χρόνια και με λιγότερα προβλήματα υγείας...
    Η απόφαση βέβαια δική σου...
    Λιακαδένια φιλάκια σε σένα και τη μικρή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αρχή σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Όσο για τον γαμπρό είναι ακόμα πολύ νωρίς (βλέπεις είναι ακόμα πιτσιρίκα)! χεχεχεχεχε Δεν το έχω σκεφτεί ακόμα σοβαρά να σου πω την αλήθεια. Έχω καιρό ακόμα να αποφασίσω!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!Καλή επιτυχία στην πρόκληση!Φιλιά και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δωματιο Ελενιτσας στην πρωτη φωτογραφια και μου μυρισε καλοκαιρι και νησι!!!Σου στελνω αγκαλιες και φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά που μου το θύμισες, πρέπει να ανανεώσω τα βαφτικά μου!
    Τα βραχιολάκια σούπερ, επιτέλους κάτι γλυκό, όλο κάτι νεκροκεφαλές βρίσκω στην αγορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από γλυκά άλλο τπτ. Αν θέλεις δέχομαι και παραγγελίες απλά ακόμα δεν το έχω στήσει. Θα ανεβάσω φωτό μέσα στην ημέρα και με τα υπόλοιπα γλυκά που έχω φτιάξει. :)

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις πληροφορίες σχετικά με την ακακία.
    Τις μετέφερα κι εγώ όπως τους άρμοζε, αναφέροντας την πηγή μαζί με το σχετικό link φυσικά.
    καλό διάβασμα για την εξεταστική.
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα!!!! Ευχαριστώ για αυτή την τιμή και για τις ευχές περί διαβάσματος και εξεταστικής!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις πληροφορίες σχετικά με την ακακία.
    Τις πέρασα στην ανάρτησή μου, μνημονεύοντας την πηγή μαζί με το σχετικό link φυσικά.
    Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία στην εξεταστική.
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η πρωινή φωτογραφία! Και τα γλυκάκια μοσχομυριστά! Όσο για το γαμπρό... έχω έναν! Μια σταλιά, αλλά με μεγάλες βλέψεις! Επιφυλάσσομαι να ανεβάσω καμιά φωτογραφία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να δω γαμπρό!!!!!
      Ευχαριστώ όμως και για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Δεν ξέρω γιατί, αλλά δε φαίνεται το Link σου στους αναγνώστες μου...με πηγαίνει στο +google profiles για κάποιο λόγο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα βραχιολάκια σου πολύ τέλεια!!!

      Διαγραφή
    2. Thank you για τα καλά λόγια! Με τους αναγνώστες κάτι παίζει. Δεν έχω καταλάβει! Θα το βρω όμως.

      Διαγραφή