Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Ηλιοβασιλέματα!


Κόνιτσα
Ηλιοβασιλέματα έχει για απόψε από διάφορες γωνιές της Ελλάδας. Αν θέλετε να θαυμάσετε πολλά απλά μπείτε εδώ.
Το πρώτο είναι από την Κόνιτσα Οκτώβρης του 2008. Στην συνέχεια έχουμε ένα μέσα στα βουνά από τις ίδιες διακοπές.


Ζαγόρι
Ιανουάριος του 2009 και είμαι για άλλη μία φορά στην αγαπημένη Θεσσαλονίκη. Βασικά κάνω tour στην Βόρεια Ελλάδα.

Θεσσαλονίκη
Και τώρα τα καλοκαιρινά μας. Από Σαλαμίνα σε καλοκαιρινούς μήνες το 2010.

Σαλαμίνα
Και φυσικά Σύρος, στο Κίνι το 2006

Κίνι, Σύρος

Έχουμε και συνέχεια όμως γιατί το Δελφινάκι μας ζήτησε κάτι καλοκαιρινό. Έτσι μαζί με τις 2 προηγούμενες φωτογραφίες θα έρθω να προσθέσω και την επόμενη.

Μπυρίτσα κανείς;

20 σχόλια:

  1. Πανέμορφες όλες!!!! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ... Δουλειά της φύσης είναι όμως!
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=5myeQ8LvPHk

    Άαααλαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν πάτησες πάνω στην λέξη Ηλιοβασιλέματα; Το ίδιο έχω βάλλει!!!!

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα, όχι, δεν πάτησα! χαχα

      Διαγραφή
  3. εχουμε μια υπεροχξ χωρα ηλιοβασιλεματα γεματα αναμνησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα καλωσορισες στο σπιτάκι μου καλως σε βρισκω και γω
    και σ ευχαριστώ για την συμμετοχή στο διαγωνισμο, παω να αναρτησω τις φωτος

    αν θες μπορεις να βαλεις στο μπλογκ σου και την φωτο του διαγωνισμου , καθως και να γινεις αναγνωστρια μου, μελος στο γκατζετ αναγνωστες
    και να γινω και γω στο δικο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα καλώς βρεθήκαμε, έγινα και γω αναγνώστρια σε σένα. Ελπίζω να τα λέμε μέσω των μπλογκ μας.. Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!!! Πάρα πολύ όμορφα και ρομαντικά όλα τα ηλιοβασιλέματα! Πιο πολύ μου άρεσε αυτό της Σύρου! Πήγα και εγώ πέρυσι το καλοκαίρι με την οικογένειά μου στην Σύρο! Ήταν πανέμορφη! Θα ήθελα να ξαναπήγαινα! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραίες φωτογραφίες... :)

    μ' άρεσε και η οπτική γωνιά της τελευταίας... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Like για τα ταξιδιάρικα ηλιοβασιλέματα!!!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!
    Φιλάκια!!! (Και στη Ρόζα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα ηλιοβασιλέματα, υπέροχη Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προσπαθώ να διαλέξω ποιο μου αρέσει περισσότερο, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να βρω, διότι όλα τα βρίσκω εξαιρετικά!Ναι μεν το θαύμα της φύσης, αλλά και οι τέλειες λήψεις, δίνουν αυτό το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Macaroons στο background! Μιαμ! Το επόμενο είδος που πρέπει να κατακτήσω! Η πρώτη προσπάθεια ήταν τραγική!
    Φιλενάδα μου καλή στο τσαρδί μου εξελίσσεται μια κλήρωση και χρειάζεται τη συμμετοχή σου για να βγει άκρη...Δε θα το ξανακάνω αυτό! Ήταν κακή ιδέα! Αντε τώρα να σας μαζέψω έναν έναν!
    Να είσαι καλά να μας γεμίζεις τα μάτια ηλιοβασιλέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα κοριτσακι..για πέρνα απο τα μέρη μου..κερδισες δωρακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γεια σου! ολες ειναι θεικες αλλα αυτη στη συρο με το ηλιοβασιλεμα με ταξιδεψε εκει! νασαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή