Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Καφές από τα παλιά

Σήμερα ξύπνησα με μία ανάμνηση. Πριν κάποια χρόνια τέτοια μέρα έπινα καφέ στο ΤΕΙ της Αθήνας στην λέσχη με το μάτι να μην έχει ανοίξει και ας είχα τελειώσει από πρωινό μάθημα Ιταλικών. Εκεί αυτό κλειστό. Καθόμουν με άτομα που μόλις τους είχα γνωρίσει και γελάμε, μιλάγαμε, γνωριζόμασταν. Έξω να βρέχει και σχεδόν να έχουμε εγκλωβιστεί μέσα στις εγκαταστάσεις.


Αυτές οι εγκαταστάσεις λοιπόν μου έχουν λείψει. Να βγαίνεις στον κεντρικό διάδρομο και να συναντάς κόσμο και κοσμάκι. Έπεφτες πάνω τους άθελα σου και εκεί γνώριζες και άλλους. Ανοιχτός κόσμος. Κανόνιζες μετά απέναντι στο στέκι τάβλι την ώρα του κενού.

Και μετά πήρα την απόφαση να δώσω ξανά. Να πάω σε ΑΕΙ τρομάρα μου. Δεν λέω σαν κλάδος είναι καλύτερος επιστημονικά και τότε είχε άλλη αξία το ΑΕΙ. Έτσι όπως πάει τώρα όλα λίγο πολύ κωλόχαρτα έχουν γίνει. Καλή και η σχολή αλλά τις λείπουν οι εγκαταστάσεις.

Άσκοπη η ανάρτηση και δίχως στόχο. Απλά το θυμήθηκα και είπα να το μοιραστώ. Συννεφιά έξω ακούω Τζούμα και τον λατρεύω κάθε φορά ακόμα πιο πολύ. Αυτή η μπλαζέ χροιά του πιστεύω με κερδίζει. Και οι μουσικές by Kafka είναι πάρα πολύ καλές. Έτσι λοιπόν αφού δεν ανοίγει το μάτι μας ας ανοίξει το αυτί μας.

Πρέπει να κατέβω και κέντρο για λογαριασμούς και νερά. Και έξω το πάει για βροχή;;; Δεν το πάει;;;; Να πάρω ποδήλατο;;;; Να μην πάρω;;;;; Μεγάλα ερωτηματικά πρωί πρωί!

Προς το παρόν σας χαιρετώ!

Καλημέρα σας!

15 σχόλια:

  1. δεν ξέρω γιατί αλλά ζήλεψα.. μακάρι να ήμουνα εκεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Όλοι πρέπει να πάνε στην ΔΕΗ τελικά! Σημείο συνάντησης έχεις καταντήσει.

      Διαγραφή
  3. Οποιος δεν έχει ζήσει φοιτητική ζωή, λέει δεν ξέρει.
    Εγώ ξέρω, πως τα καλύτερα μου χρόνια, αυτά της νιιότης, ήταν εκτός φοιτητικού κόσμου. Και ήταν υπέροχα.
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικός ο Τζούμας, τον ακούω σχεδόν κάθε πρωί ( εννοείται ιντερνετικά)!!!!Μου αρέσουν όλοι του οι ρόλοι, εκτός αυτού του συγγραφέα. Όχι πως δεν το κατέχει...απλά ο λόγος του σε σχέση με τη γραφή του είναι πιο συγκροτημένος!Εγώ, λοιπόν, κατέβηκα στο κέντρο για λογαριασμούς και γύρισα "παπί" απ΄τη βροχή!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ κατέβηκα στο κέντρο και γύρισα ταπί! Μακάρι να ήμουν παπί την δεδομένη στιγμή!
      Δεν τον έχω διαβάσει. Σε όλα τα άλλα όμως αγαπώ!

      Διαγραφή
  5. geia su showgirl!
    se poio tei isoun k meta se poio aei piges? dld se ti tmimata?
    telika oi perissoteroi eimaste apogoitevmenoi apo ta aei/tei tis xoras. fuck them!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Διακοσμητική έφυγα σε Μηχανικούς Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων.
      Μετά από αρκετή σκέψη καλύτερα στη Διακοσμητική!
      Στη Διακοσμητική αδελφές μου, στη Διακοσμητική!

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραία! Κι εγώ Τζούμα άκουγα, αλλά τώρα βγαίνουμε την ίδια ώρα κι έτσι δεν μπορώ πια :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εσύ που βγαίνεις;;; Να ακούμε εσένα!!!

      Διαγραφή
    2. Στον Ανατολικό fm 95,8 κάθε πρωί 10-12 εκτός Σ/κ.
      Υπάρχει σχετικό λογότυπο στο βλογ μου πάνω δεξιά, ένα γαλάζιο είναι που σε οδηγεί απ' ευθείας.
      Θα χαρώ να ακούσεις καμιά φορά αν μπορέσεις και μετά ξαναγυρνάς στον Τζούμα!
      Διότι ο Τζούμας, όπως και να το κάνουμε, είναι θρησκεία και σταθερή αξία!
      Μερσί δια το ενδιαφέρον!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  7. Αχ τι μου θύμισες. Μοιάζουν πάντως από τις φωτογραφίες τα ΤΕΙ, με τη Φιλοσοφική στο ΑΠΘ. Ωραία χρόνια .. πάνε κι αυτά.. να' ταν κι άλλα!
    Άντε πάω τώρα μη σε καθυστερώ και έχεις και δουλειές :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααχ... μόνο με το δικό μου Πανεπιστήμιο δεν μοιάζουν! Κάνουμε προσπάθειες πάντως. Δεν μπορώ να πω.

      Διαγραφή