Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Στόχοι...

Και με ένα μικρό σφυράκι θα το σπάσω το τζάμι. Θρύψαλα θα το κάνω και θα περάσω στην άλλη πλευρά. Αποφάσισα λοιπόν. Το γλυκό αυτό είναι δικό μου και κανείς δεν θα με σταματήσει μέχρι να το πάρω στα χέρια μου. Πείσμωσα βλέπεις και είπα ότι δεν θα του περάσει. Καλά το άφησα σε χέρια άλλα. Ήρθε η ώρα να επιστρέψει στα δικά μου! 

Παράνοια για άλλη μία φορά στο σπιτικό μας, και κανείς δεν θα απορήσει. Έχει γίνει συχνό φαινόμενο πλέον.... Για πείτε μας εσείς που μελετάτε τα άστρα.. Τι σκατά συμβαίνει και έχω γίνει τόσο κτητική;;; Δεν ήμουν έτσι σας λέω. Τώρα το έχω παρακάνει. Ορίζω στόχο και ντουγρού. Δεν χαμπαριάζω τίποτα. Σαν τοξότης βέβαια βλέπω παντού στόχους. Οπότε καταλαβαίνεται τι γίνεται.

Κατά τα άλλα βέβαια έχω ενεργοποιηθεί πλήρως σε πολλά θέματα. Παίρνω σημαντικές αποφάσεις, έχω βάλει μπροστά και όλα τα ξεκαθαρίσματα και εξουδετερώνω ότι με χαλάει έστω και στο ελάχιστο. Η ζωή είναι μικρή φίλοι μου για την χαλάμε με καταστάσεις που δεν μας είναι αρκετές! 
Σας φιλώ!



Υ.Γ. Καλή χρονιά σε όλους εύχομαι και το 2013 να είναι ένας χρόνος γεμάτος με υγεία και χαρούμενες στιγμές.


14 σχόλια:

  1. Μπουμπουδέλι μου! Ετσι, γερά με τσαμπουκά και τοξο και βέλη!
    Νάναι η καλύτερη αυτή η χρονιά να σε αποζημιώσει!
    μάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακόνισε τα βέλη και ετοιμάσου για δράση..
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φέτος ξυπνάμε σιγά σιγά από τη νάρκη τα ζώδια της φωτιάς... για να φτάσουμε στο κορύφωμά μας το 14-15!!
    Καλή χρονιά με γερούς στόχους!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα αυτό είναι η αρχή Λιακάδα μου τότε άστα να πάνε το 14-15.
      Θα τα σηκώσουμε όλα...

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που κυνηγάς, αλλά σου εύχομαι να το πετύχεις!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μου έλειψες!
    μου αρέσει η αποφασιστικότητά σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ετσι πρεπει, η ζωη ειναι μικρηα για να ανηκει στους αλλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάτι που αξίζει να το έχουμε, είναι αυτό που δεν αφήνουμε να μας φύγει, συνήθως...
    Δεν ξέρω αν είναι θέμα κτητικότητας απαραίτητα...
    Φέτος πάντως, σου εύχομαι να πετύχεις τους στόχους σου, με τον ελάχιστο δυνατό κόπο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή μήπως το αφήνεις να φύγει... και αν γυρίσει τότε θα είναι παντοτινά δικό σου;;;
      Ο χρόνος θα δείξει..

      Διαγραφή