Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Back Again

Και απορώ... κάθε φορά πρέπει κάτι να συμβαίνει για να σου θυμίζει ότι απλά ίσως να μην είναι γραφτό.
Ναι ναι ξέρω μεγάλα λόγια, αλλά είμαι εκτός ρούχων πια με αυτή την κατάσταση. Τι τα έχωσα στο timing το γνωστό που φταίει για όλα πάντα, σύμφωνα με την Α., τι έχω βρίσει την μοίρα μου που με έριξε μακριά, τι και αν έχω απειλήσει την πασχαλίτσα που κάθεται απέναντι μου και με κοιτάει με απλανές βλέμμα και Burtonίστικο κρίπι χαμόγελο, τίποτα δεν γίνεται.

Είναι εκεί μία ανάσα μακριά και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Είναι σαν να βλέπεις το πιο υπέροχο γλυκό στον κόσμο και πάνω που τρέχεις να το καταβροχθίσεις ζντουπ πέφτεις πάνω στο τζάμι, το οποίο μέσα στην λαχτάρα σου δεν το είδες. Και εννοείται ότι υπάρχει πάντα κάποιος άλλος πίσω από το τζάμι δίπλα ακριβώς στο γλυκό όπου σε βλέπει, γελάει χαιρέκακα με την πάρτη σου, καθώς το καταβροχθίζει αργά και βασανιστικά κοιτώντας σε στα μάτια. Τον μισώ τον μισώ τον μισώ! Στο λαιμό να του κάτσει του άχρηστου! Που δεν το εκτιμάει! Που απλά το τρώει γιατί ήταν από την άλλη πλευρά του τζαμιού!
Θα βάλλω ένα τέλος σε αυτή την παράνοια γιατί θα γράψω πολλά και θα πω ακόμα περισσότερα καθώς τα γράφω και δεν θα είναι κόσμια.
Απλά θα αναρωτηθώ αν πάντα κάτι στραβώνει μήπως τελικά θέλει να μας δείξει ότι δεν είναι όντως γραφτό;;;;

13 σχόλια:

  1. Kαι θες να αντιλήψω, τι παραμιλάς? Ασε με, μεσημεριάτικο!
    μάτς μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα υπέροχο γλυκό παραμένει υπέροχο μέχρι τη στιγμή που θα βρεθεί το επόμενο "υπέροχο" γλυκό! Οπότε μην ανησυχείς, άνοιξε τα μάτια σου και προσοχή στις βιτρίνες: ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός!Μην τρως τζάμπα τα μούτρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες;; ΜΑ και όλοι χρησιμοποιούν AZAX και έχουν κάνει τα τζάμια αόρατα;;;

      Διαγραφή
  3. δεν τον μισείς ,ούτε θα του κάτσει στο λεμό,απλά αν καταλαβαίνεις ότι δεν πάει άλλο και σε χαλάει κόβε ρόδα μυρωμένα....εσύ ξέρεις
    φιλιά όμορφη συντοπίτισσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συντοπίτισσα εννοείται ότι δεν θέλω να πάθει τπτ ο έρμος αλλά ξες τώρα.. Λίγο η σύγχυση λίγο τα νεύρα...
      Φιλιαα

      Διαγραφή
  4. Ποιο γλυκό; Ποιος τρώει γλυκό; Καλά, καταλαβαίνω ότι είναι αλληγορικό το κείμενο, αλλά είμαι σε δίαιτα για μερικές μέρες ακόμα, οπότε αντιλαμβάνεσαι προς τι η παράκρουση.
    Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει συμβεί, αλλά εσύ μην μασάς, στάσου στο ύψος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίαιτα;;; Τι είναι αυτό;;;;
      Θα γίνω παχουλή ευτυχισμένη κ θα κυλάω στους δρόμους!
      Τώρα για το ύψος αισθάνομαι ότι έχω μπάσει λίγο...

      Διαγραφή
  5. άνοιξε ματάκια, το επόμενο υπέροχο γλυκάκι χωρίς τζαμαρία είναι εκεί στην γωνία και περιμένει να το ανακαλύψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βάλλω και γυαλιά της γκαβομάρας μπας διακρίνω τις τζαμαρίες.
      Σε ποια γωνία δεν μου είπες όμως!

      Διαγραφή
  6. Χμμμ... Διακρίνω μια νευρικότητα κ' ένα παραμιλητό???
    Έλα από 'δω να κάνουμε παρεούλα!!! Έχουμε πολλά κοινά!!!
    (Εγώ πάντως χάρηκα που επανήλθαν επιτέλους οι αναγνώστες σου κ' κατάφερα να κάνω follow στο blog σου!!! Τόσους μήνες στην... αναμονή ήμουν!!!)
    Φιλιά, κορίτσι κ' ΗΡΕΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά, κορίτσι μου!!!
    Υγεία, χαμόγελο κ' ψηλά το κεφάλι!!!
    Τα φιλιά μας σε εσένα και τη Ρόζα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μην αγχωνεσαι οτι ειναι να γινει θα γινει αρκει να το θες πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή